Idag kommer farmor och ska sitta barnvakt, vi har klätt oss i den senaste presenten från henne. Jättefin kjol och matchande t-shirt. Jag ska ner till BDD kliniken i Westwood på möte och så träffa en patient. Ms. Rosa har tydligen semester denna vecka och det missade jag…eller jag visste om det men på något sätt så förträngde jag det och så stod jag här utan barnvakt. Känns det igen? Någon? Åsa?

Jess har kommit hem lite tidigare från jobbet och nattat Tindra så jag kan jobba på kvällen. Det kommer han även göra idag. Jag ska till anstalten ikväll. Jag trivs verkligen med att ha två helt olika jobb, men helt olika arbetsuppgifter och kollegor. Jag lär mig mycket och det blir aldrig tråkigt. Fast att arbeta direkt med folk som inte mår så bra gör ju att det aldrig blir tråkigt ändå för som människa gör man ofta så mycket konstigt för att inte må dåligt…det blir mycket variation och krishantering med andra ord.